Cool Hand Julio

I'm Julio, Get use to me.

Tag: Actor

Calling On Julio Luna. Please respond.

Hello My peeps!, its been awhile. i have been busy with photoshooting i had with a new friend of mine John Guerrero. Make sure you check out his stuff, he is available in LA and NYC. as for me i have audition coming up on March 14th. Its gonna be great for me. at this lease this is someway of me picking up pieces from the ground….. right? is that how they say it? hmm.

Anyways, Please be sure to check out John’s stuff and check me out here. Tweet.

And now the editing of my photoshoot.

IMG_0572 (1) 541650_10153143271753055_503325968654812348_n

10352948_10153141462038055_6559038745493473613_n 11040008_1042036199146313_125177979_nIMG_0402 IMG_0405 11034211_10153141539888055_7922557060132577579_nIMG_0491IMG_0491

Take care peeps.

<Julio Luna>

Ring a Ding, Ding.

Superbowl is here and the seattle seahawks are gonna be roast in the oven. Today’s weather: Cold as my frozen coconut toes. And for some reason i mentioned Tavi Gevinson in my tags. Couple of days ago i saw a post for acting auditions and the company wants me to be part of their organization so i am making my tom brady entrance on: March 14th 1pm. Hyatt Morrisontown Hotel.

10364062_10153077009263055_528263629283648723_n

Until Next time my friends. Stay warm.

<Julio Luna>

Simple Good Morning.

Good morning. Be positive, be strong, be open, be free.

<Julio Luna>

Unforgettable.

Listen to Nate King While i type this blog.

Welcome to 2015, its such a good time to start everything new. However, don’t you feel its time for a change? like losing weight? getting married? start a family? or put something in your life that is so unforgettable? It’s times like this we have to learn from the wise and not make terrible choices. First things first: Relationships. Why did your relationship failed or marriage? Way i see it, the wife or husband was not really ready or perhaps he/she did not choose carefully. Sometimes when we get into a relationship things start to feel different or perhaps you get the feeling something is not right. did you really loved him/her?. Well we all have to start changing, let’s start changing our old clothes and give it to God, at lease you get new ones right? or maybe that high heels you always wanted for Christmas (haha).

Well this year, its gonna be probably a slow one. i have to take classes for school, start my project again and learn how can i shift this one out to off broadway. getting my condo (hopefully during the middle of the damn year). and start performing in films.

One more thing: I am in love. ( I know what you’re thinking). But its this one woman from Nashville who is a big singer in my heart. Femke. lucky she does not see this. (lol) well if she does….. Femke You learn my secret. xD

10905980_10153003932138055_2873082531282368980_n

Happy New Year once again,

<Julio Luna>

Julio Luna

Happy New Year!!!

I wanna say i love you all bloggers!!!!! Happy New Year!!! Merry Christmas!!!! This year, its gonna be a busy impacting year for me!!! I love you all!

<Julio>

I am not going away.

Hey guys, i am still here, i have been trying to keep up with things and dealing with projects. But i’m just fixing things around as soon i can get the ball rolling.

behind-the-scenes-dark-knight-5

Happy Thanxgiving.

HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA.

Script.

Hey guys. Well its been a busy, yet, busy, yet boring months of my life. i am writing a script and this is my only ticket out of here. this script is about a family from russia who are performing clowns and they are in a depressing times and they are trying to get themselves back together as a family. trying to get it on or off broadway. i will be trying to do more updates.

Julio.

Robin.

tumblr_maq9j2ptj21qady5mo2_250

Thank You for everything, and thank you for all the lessons and thank you for chilling out with me and my brother. We Love you.

Sean Bean, We hardly knew Ye.

Here is a video with Sean Bean and his lovely NOT SO Oscar award winning moments.

Protesters World…

Dear Protesters, My Name is Julio Joshua Luna. First off i wanna say, how i really love you all. i want to say that you are the main fighters, that you believe in yourselves and you believe what is right. i am so happy that when you guys cant take it anymore we do the protesting all the time and we fight with every inch of our lives. Because it’s about what we believe is right, Many people do one thing that is not right and they can get away with it, like corrupt politicians and police brutality these are the things we can not tolerate. how many times are we gonna hear a police officer punch a 14 year old in the face and he got away with it? how many times we hear mayors and governors eat the cake and leave us with scraps?

This is gonna end soon, My friends. I believe we can do much more, Because we are the people. we do what is right and all the problems around the world don’t have firepower but we can take it to the streets. We have the Soul, a heart of a champion and a heart of a fighter. You are a fighter no matter who you are, take these words in heart because only God can watch over you. Let us continue to do what is right. May the Lord Jesus Christ Watch over you.

Julio Joshua Luna.